هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی چیست ؟ همانطور که در موارد و محافل متعددی ذکر شده است ، هدایای تبلیغاتی به مجموعه ای از اقلامی گفته می شود که به منظور تذکر خدمات و نام تجاری یک تولید-عرضه کننده محصولات به مشتریان فعلی یا مراجعین بالقوه  آن ها ارائه می شود . این محصولات که عموماً یکی از فرآورده های خود مجموعه مذکور است ، علاوه بر یادآوری نام و کیفیت محصول خود ، همواره به عنوان وسیله ای کاربردی در کنار وی قرار دارد . با توجه به این توضیحات درمیابیم که مجموعه های مبلّغ به دنبال اثبات و نمایش نام خود به عنوان یک حامی و ناجی در کنار مشتریانشان می باشند . یک مجموعه حامی چه ویژگی هایی دارد ؟ محصولات وی دارای چه خصوصیاتی هستند ؟ به عنوان یک مصرف کننده چه نوع هدایای تبلیغاتی را می پسندید؟ شاید جواب مشترک این سوالات ، کیفیت و کاربرد محصولات و هدایای آن ها باشد .


 بی تردید شما نیز اقلامی را به یاد می آورید که سالیان متمادی در قفسه فروشگاه ها وجود داشته و با آمدن و رفتن رقبای فراوان ، همچنان بدون اعمال تغییر در ظاهر یا فرمول ساختاری آن یکی از پر فروش ترین محصولات موجود در حیطه خود می باشند . این محصولات که نمونه آن ها در زمینه مواد خوراکی ، شوینده ، شیمیایی ، پوشاک و . به وفور یافت می شود ، به دلیل حفظ کیفیت ، ثبات ، قیمتی منصفانه و جلب نظر قشر خاصی از جامعه همواره در سبد کالای خانوارهای ایرانی جایی ثابت داشته اند . رسیدن به این سطح از محبوبیت برای مجموعه های نوپا غیر ممکن نمی باشد ، اما حصول نیز آن کار آسانی نبوده و مستم صرف هزینه و زمان زیادی می باشد .


 یکی از اقدامات موثر در این راه ، ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان است . زمانیکه مشتری هدیه ای با کیفیت و با بسته بندی در خور نام خود دریافت می کند ، بی تردید نظر مثبتی درباره مجموعه مذکور پیدا می کند ، حتی اگر در مواردی نیز بزرگنمایی شده باشد . این هدایای تبلیغاتی ، اگر مانند چاپ بنر و چاپ فلکس یکی از محصولات خود مجموعه باشد ، با به رخ کشیدن کیفیت و کارایی خود ، جای خود را در دل مشتریان باز می کند و اگر محصولی غیر مرتبط با محصولات مجموعه مبلّغ باشد ، به عنوان بیلبوردی مینیاتوری ، همواره مقابل دیدگان مخاطبین خود قرار دارد . کاربرد این هدایای تبلیغاتی در برخی مواقع از نام آن ها نیز پیشی گرفته و عملکرد آن بر سایر ویژگی های محصول رجحان می یابد .


 شما کدام یک از هدایایی را که دریافت کرده اید به یاد می آورید ؟ بزرگترین ، گرانترین ، زیباترین یا کاربردی ترین آن ها؟! تجربه ثابت کرده است که هدایای تبلیغاتی مفید و پرکاربرد ، به دلیل اینکه گره های بیشتر و بزرگتری از اتفاقات روزمره ما باز می کنند ، برای ما مهم ترند . این محصولات ، حتی پس از سال ها که نوشته های تبلیغاتی روی آن ها نیز محو شده است ، با کارکرد مطلوب خود ، یادآور فرد و مجموعه اهدا کننده خود خواهند بود ، اقلامی که به عنوان پیام های بازرگانی بدون تاریخ انقضاء ، تا مادامی که به فعالیت خود ادامه می دهند ، در حال انجام وظایفشان می باشند. در پایان می توان اذعان داشت که برای صرف هزینه در مسیری درست و با بازدهی بلند مدت (که به بازگشت این سرمایه از دست رفته نیز می انجامد) ، استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی و مفید پیشنهاد می شود . 


balootchap ، ,تبلیغاتی ,هدایای ,محصولات ,ها ,های ,هدایای تبلیغاتی ,آن ها ,به عنوان ,می شود ,که به ,ارائه هدایای تبلیغاتیمنبع

هدایای تبلیغاتی مفید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

خانه ترجمه آموزش الکترونیکی(دوره متوسطه اول) وبلاگ بام لند طراحی وآموزش سایت بهترین سایت کلش شاپینگ وبلاگ من derekqe situs ایران فیلم آریا98